czwartek, 11 kwietnia 2024

Pracownia - powitanie - kartka urodzinowa

 Witajcie!

Wracam w nowej odsłonie. Dużo się działo rzeczy dobrych i złych od czasu mojej ostatniej  wizyty na Gosikowym Zakątku.

Na razie nie chce o tym pisać.

Życie napisało własny scenariusz dla mnie, nie do końca taki jaki przewidywałam - ale może wreszcie będzie lepiej. No ileż w końcu można dostawać po d...e? 

Dlaczego nowy blog? 

Gosikowy Zakątek to taki mój pamiętnik, moje "dziecko", moja historia. Tam mam wielu blogowych znajomych, tam się wszystko zaczęło. I nie zamierzam go porzucać. 

Pracownia "Anioł na kominie" to bardziej galeria moich prac, które mam zamiar reklamować i sprzedawać.

Na razie długa droga przede mną i mnóstwo pracy.

Zapraszam Was do mojego nowego, rękodzielniczego świata :)

A dziś na powitanie kartka urodzinowa.

I jakżeby inaczej, w moich ukochanych niebieskościach :)






1 komentarz:

Kartka komunijna dla chłopca